Pagina's

zondag 14 april 2013

Nieuw Kapsel! Een bijdrage voor Stichting Haarwensen

Op mijn werk heb ik een lieve leerling die haar haar afstond. Dat vond ik zo'n stoer besluit! En trouwens, ik had wel zin in iets nieuws! En dus knipte ik voor Stichting Haarwensen mijn vlecht eraf. Even doorbijten, maar gelukkig ben ik blij met de nieuwe coupe. In ieder geval voor deze zomer, daarna zien we wel weer wat we doen ...

Manlief was lichtelijk geschrokken over mijn plotselinge besluit, maar kon de versie met de eigen krullen wel waarderen. Zoonlief reageerde geheel anders: Hij kreeg de slappe lach!! Elke keer als hij naar mij keek, wees hij met een bijdehand vingertje en grinnikte uitbundig. Was hij even afgeleid door langsvliegende vogeltjes ("..Kogel, Kogel, mama, Kogel.."), proeste hij het weer uit als hij me zag. Gelukkig went het snel...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk wanneer je een reactie achterlaat!