Pagina's

woensdag 10 april 2013

dag baby, hallo peuter!

Toen mijn zoontje bijna zou gaan verjaren, werd het er dan toch tijd voor... Zijn eerste knipbeurt!
Ik deed dat zelf, samen met mijn moeder, om een drama bij de kapper te voorkomen. Na wat youtube-filmpjes kijken en een nieuwe tondeuse was ik er klaar voor. Mams zou de eerste fase filmen en vervolgens de finishing touch van de klus klaren. Wat kleine schuddebuikjes op de kidnerstoel en het ventje was om. En de hele knipbeurt bleef hij de vrolijke vent van altijd! Heerlijk! Het is naar mijn mening dan ook aardig goed gelukt. Aan het eind was ik een peuter rijker en ook nog een bewogen filmpje met een vloer vol haarlokjes en voeten en meer ipv de kleine man (altijd weer lastig, staat ie nu uit of aan?!), maar ach wat maakt het uit, ik was dolblij, al is het toch een beetje gek! Dag lieve baby, Hallo ondeugend peutertje! En mams, heel erg bedankt!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk wanneer je een reactie achterlaat!