Pagina's

woensdag 25 februari 2015

Dag 76 / 365 Het knippie overhemd

Het knippie overhemd uit knippie 01 / 2015 is wat mij betreft een ontdekking.
Ik vind de (meisjes)pasvorm mooi en vind een beleg aan de onderzoom een goed idee..
Het project verliep vrij vlotjes, al maakte ik nog wat domme foutjes.Zo stikte ik de mouw aan de verkeerde kant door, zodat de manchet nu ook naar de verkeerde kant sluit. Inmiddels ben ik bezig met een tweede bloesje om dit foutje goed te maken. De drukkers aanzetten verliep ook niet helemaal vlotjes, waardoor manlief eraan te pas moest komen. Deze merkte al snel op, dat het bijgevoegde malletje niet helemaal naar behoren functioneerde. gelukkig had ik meer drukkers besteld van kohl i noor en met een ander setje lukte het wel! Ik ben redelijk "om" wat druksluitingen betreft! Als het goed gaat, gaat het lekker snel en het ziet er netjes uit. Ik vind het jammer genoeg wel een vrij prijzige toevoeging bovenop het stofje enz. (kohl i noor is wel een stuk goedkoper dan bv Prym). Dat stofje komt overigens van fabricworm. Qua assortiment heel tof, maar hou er rekening mee dat je een hoop extra douanekosten maakt.. minder!







ik heb nog een heel klein reepje over van het (of is het "de"?) yard.. Binnenkort is even puzzelen over ik er nog iets uit krijg voor de kleine meid :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk wanneer je een reactie achterlaat!