Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

dag 27 / 365 diy maakt gelukkig

Soms heb je van die dagen dat het even allemaal niet vanzelf gaat.. Vandaag verliep een lesje op school niet helemaal zoals ik dat graag zou willen (grrrrr). En als ik dan wat terneergeslagen ben, word ik blij van mooie dingetjes kopen. Niet de meest beste en goedkope oplossing, maar het werkt wel. En zelfs in deze toestand ben ik erg zuinig op de centjes. Er was volop uitverkoop op het centrum van mijn woonplaats, en ik kocht twee mooie broeken bij de didi (tientje!) een mooi basic shirt ook bij didi (€6) en een plaid bij hema (ook een tientje) en kleine quilt-stofjes bij kruitvat (€2,50). Dit alles in een flink grote maat omdat ik opeens een heleboel diy-ideeën in mijn hoofd kreeg (en ja, DAAR wordt ik weer heel GELUKKIG van!!)  en dus.. wordt snel vervolgt!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk wanneer je een reactie achterlaat!