Pagina's

zondag 8 december 2013

Dag 2/365


Gisteren op dag 2 was een drukke diy-dag! Ik ben ik aan het zeefdrukken geslagen! Ik had al een tijdlang alles in huis (zelfs een belichtingsbak!) maar was wat huiverig om te beginnen... Een lieve collega kwam langs, en samen gingen we ervoor! Wat is dat leuk zeg! Binnenkort vast nog veel meer!!
De kattenkopjes zijn haar ontwerp, de tipi van mij.

Verder had ik nog een expositie met m'n schilderwerk op de plaatselijke winterfair. En s'avonds een verlaat sinterklaas-avondje bij de ouders! Pfieuw! Vandaag maar gewoon weer een foto denk ik!
Het gaat al steeds beter, als blijft het scherp stellen nog moeilijk.. Maar binnenkort even op stoomcursus bij een bevriende fotograaf!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk wanneer je een reactie achterlaat!