Pagina's

donderdag 26 september 2013

just dreaming..

De oplader van mn fototoestel is foetsie!
Arghh, nu kan ik al de frutseltjes van afgelopen tijd niet fotograferen.
Iets wat ik wel kan laten zien is een wilde brainstorm over de nieuwe kamer (ong 3 x 3 m) van het kleintje. Het is een meerjarenplan en er is nog geen haast of reden, maar alvast dromen kan natuurlijk altijd. En wat leuke dingetjes sparen, ruilen, verzamelen..



Het idee is een sfeer van zoiets als een vintage Frans circus. Niet perse beesten en hoge hoedjes, maar wel de sfeer, de kleuren en de gezelligheid ervan...



Ons huisje is maar klein. Het lijkt me geweldig om Sammie's huidige kamer op te offeren als slaapvertrek met toffe doorgang naar de kamer ernaast om te spelen. Met gordijnen ertussen ofzo, of oude schuurdeuren oid. Maar ja, om nu een van de weinige extra kamertjes op te offeren... Wat ons gezinsformaat betreft gok ik toch ook weer niet op vijfjaren plannen... We zullen wel zien!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk wanneer je een reactie achterlaat!