Pagina's

woensdag 4 april 2012

Een mooi pakje

Mijn creatieve vibe begon met het breien van dit pakje.



Het breien leerde ik als 5-jarig meisje van mijn grootmoeder en bij die ervaring van toen was het wel gebleven. Dit pakje was meteen een groots project, maar ik hou wel van een uitdaging! Om eerlijk te zijn vond ik het nog het ingewikkeldst om het patroon dat ik vond op garnstudio te lezen.. De mouwen zijn wat aan de wijde kant, maar al met al is het toch aardig gelukt!



In de duinen vond mijn man deze toffe tak die we in een rubberen mand met beton en grind hebben gezet. Kunnen we mooi de pakjes uit de kraamweek in pronken! De gave retropakjes vond ik op marktplaats van het merk kidscase, ik ben nu al fan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk wanneer je een reactie achterlaat!